Opis forum
Administrator
Techniki na poziomie E i D (Wymagany poziom: Gennin)
Kasumi Juusha no Jutsu
Ramga: D
Chakra: 40
Opis: GenJutsu polega na tym, że wróg widzi kilku przeciwników zamiast jednego i nie wie który jest prawdziwy, więc łatwiej jest go zaskoczyć. Technika trwa 2 rundy. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.
Narakumi no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Technika polega na pokazaniu przeciwnikowi strasznych wizji, przez co staje się praktycznie sparaliżowany ze strachu na jedną rundę.
Techniki o randze C (wymagany poziom: Chuunin)
Jigoku Gouka no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Tworzymy iluzję wielkiej ognistej kuli lecącej z nieba zmuszając przeciwników do uniku, albo ucieczki.
Kokohi no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika polega na modyfikowaniu otoczenia (w oczach wroga). Możemy to robić w dowolny sposób w zależności od tego jaki jest nasz cel. Możemy stworzyć iluzję bujnych krzaków, w których się ukryjemy, albo zmienić otoczenie w celu wprowadzenia wroga w błąd.
Kori Shinchuu no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Jutsu polega na wytworzeniu iluzji otoczenia, po którym wędruje przeciwnik, w taki sposób, że chodzi on w kółko nie mogąc znaleźć wyjścia. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.
Techniki o randze B (wymagany poziom: Jounin)
Flower Petal Dissolve
Ranga: B
Chakra: 175
Opis: Tworzymy iluzję deszczu liści lub płatków kwiatów, które skupiają się na przeciwniku i zaczynają go dusić. Wrażenie jest tak silne, że mogą nawet powstać rzeczywiste obrażenia. Działa 1 rundę.
Jubaku Satsu
Ranga: B
Chakra: 160
Opis: Przeciwnik ma wrażenie, że jest spętany grubymi gałęziami drzewa i nie może się ruszyć. My natomiast jesteśmy w jego oczach zlani z tym drzewem, możemy dowolnie przez nie przenikać, wnikać w nie i wysuwać się z niego niczym duch. Możemy też atakować zdezorientowanego przeciwnika. Działa 1 rundę.
Shikumi no Jutsu
Rnaga: B
Chakra: 180
Opis: "Mordercze spojrzenie" polegające na kontakcie wzrokowym, w trakcie którego spojrzeniem przekazujemy najgorsze możliwe intencje wrogowi, co wywołuje u niego strach paraliżujący na 2 rundy.
Techniki o randze A (wymagany poziom: Special-Jounin)
Kokuangyou no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 260
Opis: Dla przeciwnika zapada absolutna ciemność. Nie widzi niczego przed sobą. Nie jest też w stanie skutecznie blokować ataków. Możliwe jest w tej sytuacji opieranie się na innych niż wzrok zmysłach, chyba że rozproszy się technikę (Kai).
Nehan Shouja no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Jutsu to usypia wszystkie stworzenia w okolicy na czas dwóch rund. Po użyciu tej techniki przeciwnik zanim uśnie ma jeszcze chwilę na spróbowanie rozproszenia techniki lub inną czynność.
Techniki o randze S (wymagany poziom: Sage)
Utakata
Ranga: S
Chakra: 420
Opis: Jutsu polega na narzuceniu niezauważalnie dowolnej, raczej nieprzyjemnej, wizji i jednoczesnym ukryciu broni/ataków zmierzających w stronę przeciwnika w elementach otoczenia (ptakach, lecących liściach itp.). Przeciwnik nie tylko jest zajęty narzuconą mu wizją, ale także ni widzi nadchodzących ataków, ani nie jest w stanie się ruszyć.
Offline